Efteråt

Det värker i hela mig efter spinningen jag var på förut. Speciellt efter sadeln haha. Men så var det över 3 år sedan jag var på spinning senast och jäklar vad dålig kondition jag har.
Jag har spelat fotobll sedan 6 års ålder, flera gånger i veckan fram till 16års ålder då mina ledband i fötterna gav upp. Så jag har alltid haft en hyffsad bra grundkondition, lätt som en pankaka med spinning då jag övergick till det när jag la av med fotbollen. Nått år senare bytte jag gym ifrån Friskis och Svettis till Jocks och började styrketräna med Jonathan. Jag blev stark men med noll kondition på köpet.
Men nu när jag efter ett halvårs uppehåll börjat på Pulzinn ska det bli andra bullar! Ska försöka variera min gruppträning med spinning då jag pga knäna inte kan springa.

Synd bara att Afron, Yogan och den form utav spinning jag klarar av (lågintensiv) ligger efter varandra på Måndagar. Hoppas de ändrar på det snart.

Nu efter jag har duschat funderar jag att poppa lite popcorn och slå på CSI.

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

svar: hehe, ja de var bra båda två! :D

trevlig kväll! :D

2008-02-18 @ 22:07:32
URL: http://westerdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0