Dagens

Dagens humör:  Seg
Dagens mående:  Trött
Dagens borde: Träna, men känner inte att jag har tid pga tentorna på lördag
Dagens frisyr: Page
Dagens klädsel: Mjukisbyxor, linne och hood
Dagens planer: Träffa Camilla, Hedström, Fredrik och Oskar
Dagens materiella vill ha:  Allt som kan köpas för pengar
Dagens längtan: Honey
Dagens fundering:  Har jag pluggat tillräckligt för att klara tentorna?
Dagens beroende: Sex and the City
Dagens tråkigaste:  Pissigt väder och att jag är för trött för att plugga
Dagens roligaste: Min Alice i underlandet kostym kom och den satt inte allt för illa
Dagens middag: Kyckling och ris
Dagens låt: Palcebo - Every you every me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0