Dagens startar

Så var denna dag igång...

Ska klä på mig, gå ut i den strålande solen och ta bussen till ma och pas jobb för att åka till nått möbelvaruhus och käka lunch.
Efter det har jag bilen och sticker nog iväg och tränar en stund, har inte hunnit med det denna vecka. Ska fortsätta plugga + kanske köpa klänningen jag suktar över.
Får se om jag gör "allt" och i vilken ordning.

Ikväll kommer honey hem, han ringde mig nyss, glad som jag blev så trodde jag det var för han ville säga han älskade mig och var på väg hem nu, saknar mig osv osv osv. Men det visar sig tydligen han hade tappat bort sin hemnyckel och bara undrade om jag hade den, typisk romantiska mig.

Kanske dags att vakna nu?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja, min pojkvän säger han får ångest men ändå gör han aldrig nåt ... :P Så, ja, är väl bara att inse att många killar inte är romantiska :p Det är ju synd dom inte kan ha ALLA bra sidor ;)

2008-02-08 @ 12:49:46
URL: http://www.sarahohrns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0