Strul

Skulle logga in på swedbanks hemsida nu och betala hyran för denna månad, självklart så funkar det inte att komma in på sidan. Står bara att webbsidan inte kan visas.
Jag får försöka igen imorgon.

Blev inte så mycket mer skrivande på rapporten ikväll, jag fastnade fram en prins i new york. Har aldrig varit ett fan av eddie murphy, men hans otroligt söta och naiva karaktär i denna film går hem hos mig.



Men nu ska jag gå till sängen, för imorgon är det jobb från 11-15 på biblioteket. Mitt näst sista pass eftersom de har sagt upp oss biblioteksvakter pga besparingar surt nog. Nu måste jag hitta en ny inkomstkälla.
Sen är det klassfest på kvällen som jag ser fram emot. Ska bli kul att träffa alla utanför föreläsningsalarna och lite mer privat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0