Stalker

En fd kursare till mig kom in på bilbioteket för att hämta ut en bok. Hon började berätta att hon hade varit på en fest igår och pratat med en kille och på nått sätt kommit in på biblioteket. Han berättade att han brukar gå dit de dagar en väldigt söt tjej jobbade där bara för att få se henne. Självklart så skulle den söta tjejen vara jag.

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det käns lite creapy faktist eftersom jag inte vet hur han ser ut, bara att han är en tysk utbytesstudent. Jag får be henne peka ut honom så jag vet vem den hemliga beundraren är iafl haha.

Ska man behöva vara rädd för att gå ute ensam nu eller?

Förutom att ora mig om han är ofarlig eller inte ska jag göra mig i ordning inför kvällens klassfest. Vet inte riktigt vart vi ska hålla till men det visar sig väll, vart det kommer mest ljud från kanske haha.
Det är maskerad med temat b och jag hade tänkt snott kläder av Jonathan och vara byggnadsarbetare, men de följde ju me han till Duved så nu står valet på blå (blå klänning) eller bond-brud. Nått jag har hemma dvs.
Vi får se vad det blir och nu måste jag börja fixa mig, ska vara där kl 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0