Peppande



Jag blev klar tillsist inatt med rapporten, närmare bestämt kl 01. Bättre sent än aldrig som man brukar säga haha, men jag var sjukt less på slutet.
Speciellt när det sista, diskussionen skulle skrivas, men då hjälpte det kanske att lyfta ögonen från datorn och titta på mitt mål, sjukhuset. Det är det stora bruna huset på bilden. Inte så stort som andra sjukhus kanske, men det är en sporre för mig iafl.

Förra kursens rapport inlämnad idag och nu startar den nya kursen med en ny rapport. Men först seminarium på onsdag om omvårdnadsteorier så jag har tre alternativ just nu.
1. Diska och städa
2. Duscha
3. Läsa om omvårdnadsteorier
Rätt lätt vad jag börjar med iafl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0