Från en till två

Då gick jag från att ha bara en stationär dator till att en bärbar också, tack pappa.
Jonathan hjälpte mig fixa igång uppkopplingen till internet och nu är jag igång. Jag mår inte så bra annars, är lite halvkrasslig, min kropp känner på sig att jag har tid att vara sjuk nu så natruligtvis blir jag sjuk lagomt till jul. Men jag kurerar mig med clementiner som jag och Jonathan köpte idag efter ha vaknat 11 och käkat lunch på pause. De har dagens numera som var grymt god + man får efterätt haha. Då är det klart värt den dyra peng det kostade!

Har duschat och legat i soffan i eftermiddag och kollat på musikhjälpen, en lagomt jobbig sysselsättning. För ikväll är det mys hos Nina som kommit hem efter 3 månader i Costa Rica, jag är inte alls avundsjuk nej då. Sen får vi se vart kvällen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0