3:e advent

Åkte hem och åt middag med familj idag den 3:e advent. Inte långt kvar till jul alltså.

Det blev inget byrå köp. Vi kom fram till att det finns en ungefär som jag vill ha i stugan som jag kan byta handtag på som blir betydligt billgare än att köpa ny. Ska prova det först iafl.

Nu ska jag försöka få undan rapporten så den är klar. För imorgon börjar nästa kurs och en rapport till ska skrivas, inte ensam denna gång vilket kan vara både en fördel och nackdel.

Så trevlig 3:e advent på er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Det känns som en evighet bort. Visst, nu lämnade han mig i torsdags och jag kan inte tro att jag bara ska komma över honom sådär. Har blivit lite mer förvirrad de senaste timmarna.

2008-12-15 @ 00:11:50
URL: http://www.vunnenstyrka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0