22 December



Det är inte klokt att det blir mörkt kring 14 på dagen. Det blev inte mycket dagsljus för min del idag eftersom jag desperat försökte somna om efter Jonathan åkte imorse för att jobba. Det var nästan omöjligt att somna om pga min rethosta som satt igång. Den är irritersam som fan, men ett bra tecken att min förkylning snart är slut, eftersom hosta är sista stadiet för mig varje gång jag får en förkylning. I
afl så vaknade jag upp kl 12 av att Jonathan kom hem igen, packade om och åkte upp till Duved. Dit jag åker imorgon efter jobbet. Därför måste jag vara frisk tills imorgon då jag ska jobba på Slåttergården, vill ju inte smitta ned de boendena (hur böjer man boende/n?) .
Sen blir det att köra upp till Duved under den värsta bildagen på året, jag är inte orolig för min egen bilkörning, bara över alla ursäkta språket men jävla 08orna som kör hela sträckan i ett svep och kör som idioter. Håll tummarna för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0