2008

Ja, vad hände igentligen 2008?

- Det var året det lossnade för mig på sskprogramet efter en kämpig höst 07. Numera flyter jag fram med inget i bagaget vilket käns väldigt skönt inför medicin-kirurgi kursen om 2 veckor som separerar axen från vetet.
- Sista halvåret Jonathan var i lumpen och sedan muckade i maj, lycka men även jobbigt att hitta tillbaka till varandras vardag efter nästan ett år ifrån varandra.
- Jag började jobba på bilbioteket och hotades av varsel nu innan jul, men de fick loss mer pengar och jag har nu säkrat ännu en termin med lite inkomst.
- Året med mest musik i mitt liv. Jag var på P&L med Jonathan, Camilla och Lisa, i Göteborg och såg Iron Maiden med Jonathan och Hedström och var på traditionen storsjöyran med folket.
- Jag var ledig från maj-september, rörde inte ett finger och det var det värt för att orka med skolan.
- Det var även året alla bestämde sig för att lämna Östersund för andra breddgrader, vilket jag avundas dem mycket för. Jag vill också resa och se världen. Men min tid kommer.

Vad händer nästa år?

Gott Nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0