Vuxenpoäng



Jag har suttit och smuttat på vin som Pontus, Jonathans lumparkompis köpt medan jag försökt mig på att måla fransk manekyr. Det gick hyfsat på vänster hand, såklart eftersom jag är vänsterhänt. På min högra hand ser det ut som en 4åring gått lös, en massa kladd.
 Till mina föräldras bröllop i helgen tänkte jag få fina naglar, men jag behöver nog be om hjälp då haha.

 
Pontus & jag

Till middag blev det grillat med hemgjorda klyftpotatis. Pontus visade sig vara hemma i köket, så sallad och annat fancy gjordes. Riktigt roligt.

Nu har jag kickat ut grabbarna på cykel för att Jonathan ska visa stockholmaren Pontus stan, det borde inte allt för lång tid så förhoppningsvis hittar de en öppen uteservering. Hoppas inte allt för mycket då vi endå är i östersund.
Jag sitter här med godis och gottar mig framför tvn. Lycka.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

haha ja det blir alltid så mycket sämre på ena handen bara för att man är höger eller vänsterhänt..haha.

ja jisses.



mmm klyftpotatis lät mumma!

2008-08-04 @ 22:14:09
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0