Taco

Efter många om och men åkte jag värkligen och tränade. Blev alldeles för lat ett tag där och täntke skjuta upp det till imorgon.
Men så tog jag mig i kragen och satte upp mig på ett danspass imorgon och åkte idag och körde en stund. Efteråt känns det så jäkla skönt, men eftersom jag inte tränat på länge känner jag att träningsvärken är på väg trots grundlig strech.

Körde förbi affären efteråt och handlade saker till middag för att överraska Jonathan. Det blev tacos eftersom jag har varit sugen på det jätte länge och hade massa grönsaker kvar från igår som annars bara blir dålig. Små saker man gör för att göra den andra glad, som att Jonathan sen diskade. Jag blir jätte glad eftersom jag avskyr det haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0