Soffpotatis

Varför har man mycket svårare att hålla på rutiner under ett sommarlov? Du tränar inte lika ofta (om någongång), du somnar alldeles för sent och kliver upp långt efter du brukar för att näma några.
Det jag har svårast att hålla är vettiga mattider. Jag vaknar till lunch, äter en "frukost" då och väntar tills att äta riktig mat till middagen kring 17-18.  Inte bra alls ,eftersom jag oftast äter socker efter det.

Men nu måste även jag erkänna att hösten är på ingång, skolan startar och nu ska det tillbaka till det vanliga livet. både jag och min kropp mår bättre utav det. Hade tänkt starta idag med att träna igen efter ett för långt sommar uppehåll. Det ska bli skönt, jag har saknat att röra på mig men är för lat för att dra mig till gymmet när det är skönare att ligga hemma i soffan.


No more soffpotatis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0