Sen middag

Jag och Jonathan håller på att förbereda en sen middag, det blir så när man vänder på dygnet. Det ska bli hemgjorda klyftpotatisar, ryggbiff och bea, vardagslyx. Mat är något som mina pengar värkligen går till, för både jag och Jonathan är kräsna och gillar god mat. Men det finns värre laster.

Potatisen är i ugnen och ska bli klara, sen är det bara att steka köttet 3min och sen är det klart. Medan vi väntarär Jonathan ute och springer och jag förösker hinna ikapp på bloggkoll, en lagom syssla.
Sen kommer dagens i-landsproblem, det är tre filmer jag vill se ikväll. Röd drake, München och Shanghai Noon. Tyvärr kan man inte se dem samtidigt så vi får se vilken det blir.

Kommentarer
Postat av: Sofia

tacktack ;)

2008-08-29 @ 23:30:29
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0