Produktiv

Jag känner mig sådär lagomt jävla oproduktiv man bara kan göra när man hasar omkring hemma i morognrock och tofflor i röran som kallar ens hem.
Mitt största bekymmer i dagsläget är att föröska välja vilka affärer jag ska få presentkort ifrån (gratisbio). Det säger allt om min sits just nu.

Men jag kan röja på rummet, ta bort det avskavda nagellacket på mina naglar, plocka upp resväskan, skriva en bok, börja plugga, andas, resa, gråta, skratta, se på sex and the city, längta till de två avsnitten av project runway ikväll på 3:an eller försöka få bort de fastbrända pajresterna ifrån plåten.

Tankar som snurrat för länge på repeat i mitt huvuvd har vackert fått lagt sig i dvala längst bak i huvudet. Tankar som brukar få mig att rulla i fosterställning och bara hyperventilera.
Jag grät inte ens idag, första gången på länge länge. Har mina tårar tagit slut?
Honey, jag finns där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0