Måndag

Hem till gården rullar på tv nu och om andra inte förstår mitt intresse för sport, så förstår jag absolut inte tjusningen med hem till gården haha. Känns som ett gäng korkade, inavlade engelsmän som bara gnäller. Precis som jag gnäller över dem.

Jag har jagat min sjukgymnast imorse, kom precis ihåg deras telefontid när jag knappt kunde bre en macka för jag hade så ont i handen. Så kl 16 på onsdag hoppas jag att jag kan få nogon form av hjälp hur jag ska gå vidare. För om en månad börjar praktiken och det skulle vara rätt bra om jag   kunde använda min vänsterhand då. Lite svårt att utföra det man ska annars.

Dagen är som vanligt grå och trist, bara de två senaste dagarna med sol för ovanlighetens skull. Nu är det som vanligt igen. Hösten är värkligen på in språng och jag känner mig fortfarande deppad över den tanken.
Får se vad som händer resten av dagen, inga planer finns vilket är rätt skönt. Men jag önskar jag hade en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0