Listan

Kläder: Mjukisbyxor, vitt linne och grå ziptröja med trycka rosetter på (inga strumpor!)
Smink: Al natural

Frisyr: Utsläppt före detta toffs

Bild: En vacker solnedgång i Umeå


Läsning:
 Kejsaren - Roms Portar 

Låt: Dig up her bones - Misfits

Mat: Marabou?

Vill ha: Pengar

Favorit: Solen idag
Köp: Man får leva efter sina tillgångar - inga

Humör: Tillfreds men trötta ögon och kommande träningsvärk i höger arm pga allt målande
Göromål: Gå och sova brevid Jonathan

Borde: Lata mig medan jag kan (skolan börjar om två veckor)

Längtan: Tills jag åker till Stockholm 26/8 för att hälsa på Natalie och hennes bäbis

Beroende: Lukta på Jonathan och choklad + snygga saker i tyg

Roligaste: Jonathans miner och ljud när han inte tror någon ser
Tråkigaste: Att min ring fortfarande är borta, det svider i mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratisgrodan.se/page/index.php?referral=3838

bli medlem där, du behöver endast värva 8 kompisar, för att få ett t.ex ett presentkort på hm för 500 kr. :)

2008-08-18 @ 00:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0