Gratis är gott

Jag lever efter ordspråket "gratis är gott" som pappa lärde mig när jag var en liten tös. Det präntade sig in och därför måste jag självklart nappa på alla sidor där man gratis kan få presentkort hemskickade till sig eller produkter.

Är du lika ekonomisk som mig och vill klicka hem lite presentkort, bli medlem på några av dessa sidor:

GratisMakeUp.se En sida där du klickar hem presenkort från Kicks. Bli medlem här.

GratisBio.se Samma som ovan, men här väljer du presentkort från 60 olika företag. Bli medlem här.

Dinåsikt.se Här svarar du på olika undersökningar mot ersättning du kan kan beställa presentkort från fyra företag.

Buzzador Du får produkter hemskickade till dig lite då och då som du får behålla. Enda motprestationen är att du rapporterar om produkten, vad du och andra tyckte om den.

Så skynda få gratis grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0