the librarian

LibrarianDjupt nere i de mörka källargångarna under det gamla biblioteket döljer sig ett hemligt förvaringsställe för ovärderliga konstskatter. När en del av Ödets spjut blir stulet, ställs den nyanställde bibliotekarien, bokmalen Carsen, inför sitt livs utmaning. Om alla tre delarna av spjutet sammanfogas, kommer spjutets innehavare att få oinskränkt makt över jordens öde.

Haha, jag pratar om filmen the librarian, världshistoriens bästa film titel. Så sjukt spännande.
Såg denna film hos Jesper ikväll tillsammans med Sanna, Lisa, Camilla, Fredrik och Johan. Det var kass kvalité och jag trodde filmen var från 80 talet pga deras sk specialeffekter. Men det värsta var att den var inspelad 2004(!). Vi pratar alltså E film. Men den var endå så sjukt bra. Rekommenderar den varmt att dissa och älska tillsammans med kompisar hahaha.

Annars har jag jobbat några timmar, vart på föreläsning och hunnit plugga lite. Ska bli mer plugg imorgon innan jag drar på stan med Natalie innan jobbet. På kvällen kommer älskade jonathan hem igen. Sista gången innan muck, känns ofattbart måste jag erkänna och det är det. Fan vad härligt! Kommer dock kännas lite konstigt ibärjan att han kommer vara hemma varje dag, är ju van att vara själv nu på veckorna haha.

Resten är på topp och det ser bara ljusare ut, hopp i säng. Det är en ny dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0