Summertime

Har legat hela kvällen sen jag kom hem ifrån jobbet framför tvn och ätit daimglass.
Blev helt snurrig i huvuvdet efter att ha försökt sortera alla böcker efter deras titel/författare. Det finns ju som sagt en hel del böcker på vårat bibliotek och jag han inte ens 1/5 av min avdelning. Om inte systemet har kommit igång imorgon så jag kan fortsätta med mina vanliga sysslor så vet jag att jag har massor av underbar hyllstädning kvar att göra.

Det går så jäkla mycket dåliga program på tvn numera. Har ju varit tv lös i nästan ett år sedan jag "flyttat hem" igen. En ganska bra sak igentligen, fast ersattes med en ännu sämre, nämligen all tid jag satt framför tvn förut blev nu sittandes framför datorn istället. Pest eller kolera?
Så nu när tvn är fungerande igen till mer än enbart dvdbruk, så finns det ändå inget att titta på.
Men nu när sommaren kommer så lär det ju bli ännu mindre tv tittande och sittande framför datorn förhoppningsvis. Det lockar mer att vara ute, iafl när det är fint väder.

Åh längtar mer och mer inför sommaren nu, bara jag får värme så är jag nöjd. Värme och lite syre...

Nu är det nära, och jag ler bara mer och mer och mer.



Mungo Jerry - In The Summertime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0