Summerdays

image677

Den här bilden gör mig så lycklig, att det värkligen finns hopp efter den långa vintern om sol och värme. Så nu ska jag för tredje dagen idag lägga mig på altanen i bikini och må gott. Känns fortfarande skumt att det är april och jag har nya bikiniränder.

Har iafl skickat iväg min text som förhoppningsvis ska vara med i Sofis Mode. Får se när och om du kommer ut. Är nog mest nervös för min bild haha. Men min kära Nathalie som har bf idag (håller alla tummar för dig) har läst och godkänt min text så nu käns det bra.

Ut mot solen, med ett stopp vid frukostbordet först. Får inte glömma farmakologiböckerna bara.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa de är ju lite wierd att de inte öppnat nåt, de kanske inte vill att alla ska ha deras kläder såsom de blivit med HM? Hmm mysterium hehe =D Kram på dig

2008-04-24 @ 16:57:18
URL: http://candis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0