so far, so good

Dagen har varit bra hitils.

Mumsat Nicklas och Linn kakor med Nicklas him self medan vi såg på filmen The girl next door med min favorit Paul Dano. Han är med i bla Little miss Sunshine också, jag vill bara nypa hans kinder varje gång han dyker upp på tvrutan.

Det gick bra imorse, trots att jag tillbringade de tråkigaste 30 minuterna ever på Domus, de enda som har öppte innan 10. Jag och tanterna tävlade om vem som kunde vara snabbast inne på affärerna när de öppnade 10.

Just nu väntar jag på att Jonathan ska komma hem kl 22, han har suttit på bussen sedan 11 så han har några timmar kvar. Får se om vi åker till Duved eller stannar hemma i stan, bågge skotern och vännerna hägrar. Får se hur det blir, just nu lutar det nog åt skotern. Snön smälter ju bort för varje dag det gör iafl inte folket förhopppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Sabine

girl next door är bra :)

2008-04-05 @ 10:40:20
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0