Shoppinglista

Tiden rinner iväg när man helst inte vill den ska göra det. Som nu när jag tänkte att jag har världens tid på mig att plugga innan jag ska iväg på stan och möta Natalie. Helt plötsligt är klockan snart 11 och inte mycket tid kvar. Så nu ska jag stänga av datorn och koncentera mig så jag med gott samvete kan dra iväg.

Har gjort en shoppinglista som jag strikt ska följa för sommaren. Har så mycket kläder så det känns så onödigt att köpa nytt när jag har massor hemma. Därför känns det lättare att inte falla för impulsköpen om jag vet vad jag ska ha. Fattig student som jag är...

(x) En parkas (140kr tradera)
() Ett par chinos
() Gladiatorsandaler som inte kostar över 250kr, annars får det va
() Korta jeansshorts
() Bomulls shorts
() En kort jeanskjol
() Klänning(ar)
() Tajta capri jeans

Inte ett linne eller tee ska komma över min tröskel. Har så det svämmar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0