Prisa gud



Prisa Gud! Nu kommer skatteåterbärgningen!

Ja många gånger har jag undrat när detta skulle ske, har tuggat nervöst på naglarna medan jag väntat på att deklarationen skulle komma.
Men icke, den vägrar dyka upp. Så när jag kom underfun med att man kunde logga in direkt på internet och deklararera därifrån så fick jag plötsligt veta... jag får tillbaka......... 8088kr! Jag är rik!

En bild utav en bil fladdrade förbi över min näthinna en snabb sekund. Men sen inser jag att slippa ta studielån några extra månader eller åka på resor är inte häller helt fel. Bil får vänta, för cykel är ett mycket billigare alternativ.

Kommentarer
Postat av: Sabine

Åh najs med lite cash ^^

2008-04-08 @ 18:21:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0