Peace & Love



Åh har nu köpt två biljetter till Peace and Love i sommar. En till mig och en till Jonathan. Ska bli helt underbart att leva lite festival liv igen, jag ska bo i solglasögon, gummistövlar, jeansshorts och tee. Eller så håller jag vad jag lovat och skriver "full like a kastrull" på en tee och har en kastrull på huvudet. Vi får se haha.

Än så länge är det jag, Lisa, Camilla och Jonathan. Bara räck upp handen om ni vill åka med. Medtag egen biljett och tält + ett glatt humör.

Detta gjorde mig på ett gladare humör. Det är inte på topp när jonathan leker krig i skogen, folket är i vemdalen och nej det ska jag inte ens prata om. Orkar inte bry mig längre. Iafl tänka framåt och sluta ödsla tid på nått som uppenbart inte vill samma sak som jag. Snart kommer folket och honey hem, jag saknar er!



Annars kommer jag bli som Crazy Cat Lady från Simpson. Jag har redan en katt och är ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0