Morr

Jvla internet som aldrig kan fungera som det ska. Är uppe i en hastighet på ca 2kb just nu. Love it!
Eloge till pa som svurit i två timmar nu över fanskapet, men nej. Den vägrade böja sig för våra hotelser. Skiten fungerar fortfarnde inte som det ska, dvs allt går så jäkla långsamt!

Om jag ska sluta gnälla nu och skriva det jag tänkte skriva, får väll se om det fungerar att ladda upp bilderna.

Iafl igår blev det inget Jon Olsson Super Session, ett jäkla barnsligt namn btw. Istället spelade vi Alfapet haha. Jag vann en omgång och kom sist på revange matchen. Aja, fick glänsa en gång iafl.

Idag har solen fått lite mer konkurans sen igår utav moln. Men den gjorde ett tappert försök att värma en frusen Linn.
Underhållning har erbjudits med sorkjakt.

image656

image657

Grannarna på Campingen måste trott de var knäppa i huvudet som åkte runt runt runt på gården med stackars Fido. Sorken hade gnagt på varenda stackars träd och det fanns gångar överallt. Det är ingen idé för Jonathans familj att plantera nått i sommar iafl.

Var även med mamma och fikade i Åre. Betalade svinaktigt mycket för en macka, 89kr. Den var jäkligt god måste jag tillägga, men 89 kr? Tror Åre att de är Sthlm eller? Ska öppna ett eget café med vanliga priser >< Problemet är ju att det är bara folk i byn under vinterhalvåret. Därför måste de ta dubbelt pris så de överlever under sommaren också. Rätt illa igentligen.

Vinkade av Jonathan på tåget påväg till Luleå igen, nu är det bara 5 veckor kvar! Som jag längtar tills muck.

Nu ska jag skutta i säng, imorgon är det föreläsningar för 8.30 till 17. Döden...

Kommentarer
Postat av: Sabine

jag tycker det är mycket roligare att få bloggares personliga åsikter :)
ärligt talat så är kommentarer som "snyggt" och typ "ha en bra dag"
rätt värdelösa..
såna ser jag mest som folk som inte ens har läst inlägget,
bara kommenterar för att man ska kommentera tillbaka..

2008-04-07 @ 06:21:57
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0