Kärlekskranka skator

Håller på att smälta bort i solen på altanen, helt undebart! Enligt metreologerna skulle värmeböljan hålla i sig hela nästa vecka också, jag tackar ovh tar imot. Men så brukar det ju hinna ändra sig några gången, säkrast är att titta ut genom förnstret på morgonen.

Förutom värmen som får mig att somna ideligen så har jag ett gäng kärlekskranka skator som flaxar omkring och för oväsen. De kunde inte hitta en annan tomt? Det finns ju som sagt några att välja på då man bor i radhus. Men det hindrar mig från att sova i längre stunder iafl.

Tänkte ta lite mat pause nu och sen försöka plugga lite till. Jag väntar också på att posten ska komma, hur seg får de igentligen vara? Kl 14 ska den endå väll ha kommit? Men så står han vid mina grannar minst en timme varje dag och pratar, underbart. Och jag får skäll för jag parkerar bilen framför brevlådan (finns inga andra platser att stå på) så han måste kliva ur bilen för att lämna posten. Hm...

Det fanns nått som var värre än de kärlekskranka kråkorna, grannes jäkla ungar som för ett liv. Hlet normalt för barn i den åldern men ytterst irriterande när man försöker plugga ute i solen. Nackdelen med att bo i radhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0