Halleluja

Har suttit nervös nu i 45min och inväntat samtal ifrån jonathan. Han har nämligen varit och skirvit upp för mckortet och han klarade det! Känns nästan lika bra för mig som för han tror jag haha, jag var mest nervös iafl. Men det gick ju bra. Nu är det bara uppkörningen kvar sen har han kortet.

Jag hoppas han skyndar sig hem ifrån hemköp nu, jag är hungrig!
Det är vackert väder idag och jag vet inte riktigt vad som kommer hända. Vill passa på att vara ute när det är fint iafl. Det skulle ju vända och bli sämre imorgon ><

Måste plugga massa mikrobiologi också, men det får hinnas med det också. Ikväll är det valborg. Dvs många undomars första fylla inträffar. Den tiden är gången och förbi så jag får se vad som händer ikväll, nått lär ju hända med folket hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0