Girls night out

image659
Natalie, Nina och jag

Det var svettigt, trångt och tröttande. Precis som det ska vara!

Jag, Nina och Natalie startade gårdagskvällen hemma hos Nina där vi fixade tacos med älgkött haha. Känner mig norrländsk, måste erkänna att det var godare än med vanlig kottfärs, mums. Det var längesedan vi umgicks eftersom ett år i usa, student, nya jobb plugg osv har kommit ivägen. Men det är lika mysigt som vanligt och känns inte som det har gått så lång tid igentligen.

Vi chillade hemma hos Nina till ca 23.30 då vi började vandra till stan. Jag kom på varför jag aldrig har strumpbyxor på vintern haha. Kände att vi inte orkade föröska ta oss in på Olearys som nu av någon dum anledning höjt till 21. Så det enda andra alternativet i denna stad är Upstairs som har 18. Måste erkänna att jag kännde mig gammal där inne haha, var längre än de flesta killarna (en liten överdrift).

Trots killar som tappert föröskte söka kontakt så var vi bara ute efter en sak, att dansa. Sen att vi alla tre har pojkvänner hemma kan ju också spela in lite haha. Vi höll ut ändå till kl 2 då de stänger, tycker jag var tappert för att vara ute och festa i klackskor för första gången. Måste nog härda lite mer.

Sammanfattningsvis så måste jag säga det var riktigt kul! Att bara vra några stycken som är ute för att dansa + att det var rätt mycket folk. Finns inget tråkigare än att gå ut på krogen då det knappt är något folk och ingen dansar. Nej, ge mig party!


Man kan skymta min gråa arm^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0