Done

Kom iväg på spinningen ikväll. Det var bara jag och 3 st människor till + instruktören så det var lite lite haha. Dock kände jag mig illamående och svimfärdig den mesta av tiden, vet inte varför. Kanske för att jag har legat ute och solat hela dagen och blivitt lite uttorkad fast jag försökt fylla på kontinuerligt med vatten. Jaja, det gick bra iafl.

Har efter det unna mig tv med So you think you can dance scandinavia. Åh vad jag önskar jag kunde dansa som dem, då spelar det ingen roll om jag hade åkt ut, hade ägt dansgolven hemma iafl haha.
http://kanal5.se/web/guest/webbtv/k5videoplayer/single/24229/none/ Daniel och Mynte dansar locking som jag aldrig hört talas om men var jäkligt coolt.

Efter det har det blivitt en massa program från animal planet där de räddar djur, houston någonting haha, jag och namn. Blir så rörd över alla djur som far illa, men det känns skönt att det finns människor som försöker hjälpa allt de kan.

Nu ska jag hoppa isäng. Farmakologi tenta imorgon och jag är nervös. Hoppas jag kan lika mycket som jag tror att jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0