Cykla



Då har man varit ut på sin första cykeltur för detta år. Har väntat in i det längsta då bägge mina armar är praktexempel hur det kan gå nä jag försöker mig på två hjul. Har stora ärr som löper från armbågen och en bit ned mot handen, vänster för cykel och höger för moped.

Men idag värmer värkligen solen och det mesta utav snön är borta. Min lillebror blev hemskickad från skolan för han var tussig, så de tvar bara att bege sig mot affären för att handla lunch och jag överlevde!

Nu ska jag fixa mina baguetter med skagenröra och sen sätta mig på altanen och plugga farmakologi och mikrobiologi. Kl 15.45 ska jag jobba och efter det blir det nog att titta film hos Nicklas. Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0