?

Solen har börjat titta fram igen, kanske kan matcha väderprognoserna snart?

Dagen idag ska arbetas, vilket jag kommer göra väldigt många dagar nu framöver. Måste ju bulla upp innan sommaren med inkomster haha, gillar inte att behöva vända på varenda krona.
Ska jobba 4 dagar utav 7 denna vecka, men det känns helt ok.

Självklart när mitt internet väl fungerar problemfritt så ska något annat på datorn strula. Från att jag stängde av den i natt tills jag slog på den idag har den glömt alla inställningar och allt annat. Så just nu har den inget virusskyddd = inget surfande.

Istället ska jag passa på att plugga obehindrat om virus/bakterier och farmakologi tills jag ska börja jobba. Hoppas solen håller i sig ett tag nu, den är efterlängtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0