Trött

Känner mig bara trött less och seg, vill lägga mig i sängen och sova lääänge. Ska göra det också. Börjar få ont i halsen, inte konstigt efter all rännande ute i det äckligt kalla vädret.

Dagens föreläsning var om Döden, bra för mig med min starka dödsångest, jippi! Men faktist känns det lite lättare efter man har talat om det öppet. Efter det skulle jag hänga med några kursare på stan, men i min tunna klädsel höll jag på att frysa ihjäl och drog hem istället. Efter färdig pillat på min nya design på bloggen i photoshop till önskat resultat kom pappa hem så jag kunde ta bilen och åka till Nicklas och hämta filmen jag glömde i hanns bil igår. Trött trött trött fick jag iafl sällskap ner på stan utav honnom för att inhandla 5 ämnesblock samt där du kan förvara dina pengar för dyra slantar. Undrar vad man betalar för ingetligen. Iafl skjutsade hem honnom igen sen och nu sitter jag här, funderades på vad jag ska göra först; varm choklad, sova eller läsa min "Att förstå vårdvetenskap". Hmm undrar vad det blir.

Saknar min honey så det gör ont! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0