Suck

Det började bra idag iafl. Men med min tur så brukar det inte sluta så.

Jag skjutsade pappa till sjukgymnasten och svängde förbi på mammas och pappas jobb efteråt för att invänta honnom så vi kunde åka hem. Grejen var att under färden dit ringde min mobil och eftersom det inte var så jätte långt kvar svarade jag eftersom det var från mitt jobb. För ovanlighetens skull var det inte så att de ville jag skulle jobba utanför att fråga om jag ville sitta i den nya gruppen som enbart sysslar med anti-churn. Alltså slippa kundtjänsten och enbart ringa ut till kunder som lagt avslut och få dem att stanna kvar. Eftersom jag var så duktig på att sälja la han med i smickret haha. Helt ok för mig eftersom det betyder att jag får jobba korta kvällspass 17-21 mån-tors de kvällar jag kan för skolan. Upplägget blir mycket bättre. Så imorgon jobbar jag mitt sista pass 17-22 på kundtjänst. Jag hoppas alla kunder är snälla men sån tur brukar man inte ha.

Iafl nu kom jag bort från ämnet, saken var att när jag kom till ma och pas jobb skulle jag backa en meter för att kunna parkera. Efetsom jag var 1m ifrån tegelväggen var det helt lungt så jag backade bakåt. Hlet plötsligt hör jag ett chrash och jag tvärnitar. Från ingenstans hade en trävägg dykt upp ifrån väggen. Ett burspråk jag inte fattat var där. Så backspegeln på häger sida rök :( Tur det inte vart något mer, men så jäkla klantigt. Det första pappa frågade var om någon annan bil var inblandad, annars var det lungt haha.

Nu ska jag plugga och vara duktig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0