Skistar

Efter mycket om och men (med att lista ut vart ansökningsknappen var) har jag slängt iväg en jobbansökan till Skistar i Åre. Som skiduthyrare och hmm vad kallade de det? Eventfixare? En som typ fixar tävlingar och små banor för barn att åka med osv. Iafl lät det kul istl för att bara stå som liftskötare. Hoppas värkligen det blir som skiduthyrare, skulle vara mycket intressant. Varför jag söker jobb när jag redan har helttid är dels för att komma närmare Jonathan, så han slipper välja om han ska åka hem till Åre eller till Östersund med mig när han ahr permis. Sen är det skönt att "få mjukstarta" med att bo helt ensam hemifrån. Och för att jag vill prova göra något annat än det jag redan gör då det är väldigt monotant. Det är som sagt lite olika anledningar och jag hoppas jag får det. Det är bara att hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0