Saknad

Veckorna går fort, men helgerna går ännu snabbare då det är endast då jag kan träffa babe.
Denna vecka är han ute i fält dock. Så inga telefonsamtal, ingenting fören på torsdag :(
Kan ge honnom en skruttig gammal telefon han kan ta med sig ute i fält så jag kan ringa honnom. Blir perfekt 2,5 års present haha.

Iafl har ägnat dagen och att virra omkring. Var påväg in till vårat gruppmöte då min frisör ringde och undrade vart jag var. Hade glömt att jag bokade tid för en mån sen ungefär. Och när jag hoppade på sjuksköterskeporgrammet så bytte jag kalender och då kom inte den notisen med där. Därför var det helt bortglömt.
Iafl så blev det en masss ljusa slingor vilket gör mig till blondin nu. Mer blonding än jag var förut, då jag endast hade natruligt blekta slingor utav solen. Jag blev rätt nöjd.

Resten utav dagen har bestått utav att sitta på bilioteket och plugga etik medan jag väntade på att få hämta biljetterna till fredagens fest på Marité. Det hoppas jag ska bli nice, fri bar och Moree och ja... hm snusk?
Den som lever får se...

Love U babe, sov så gott i din sovsäck

Kommentarer
Postat av: Natalie

Ska du också på den festen!! =D då e vi två!!

2007-09-25 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0