Överraskningen

- "Jag har en överraskning!"
- "Jaha, vad då?"
- "Nej det får du se i helgen."


Denna konversation utspelades mellan mig och Jonathan i veckan. Och jag lyckades aldrig ricktigt lista ut vad det var för något.

Igår som vanligt trodde jag att Jonathan satt på tåget hem kl 21 och skulle vara i stan kl 07 idag då. Vilket han också lät mig tro den lymmeln haha. Sen kl 22.30 igår ringde han och jag hörde att han gick. Jag frågade vart han gick och han svarade undvikande. Nått fick mig att gå fram till fönstret och titta ut, mycket ricktigt ser jag världens underbaraste kille utanför, Jonathan! Han ahde hela tiden lurat i mig att han skulle ta tåget hem men han skulle åka buss istället vilket gjorde att han var hemma en hel natt i förväg. Jag kunde inte sluta le utan fick kramp i musklerna i kinderna tillslut haha.

Jag älskar dig babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0