Nystart

Äntligen, har man ifal börjat fått bukt med ett problem som jag under ca 1år gått och gruvat mig för. Men nu fick det fan vara nog, och förhoppningsvis kommer det aldrig vara ett problem efter detta.

Saknar min babe redan och jag hoppas värkligen de blir fest i helgen! Det är alla Bulgarienmänniskor skylldiga mig ;) Fast de lär väll vara så utfestade att det aldrig blev någon semester haha. Och jag hoppas jag får förstärkning på jobbet snart, för jag behöver backup när det gäller kunderna, gruvar mig inför varje samtal.

Nu ska jag plocka fram mina gamla rollspelsgrejer och förbredera meig inför helgen. Jag ska nämligen inviga babe i rollspelets värld. Lite nervös är jag eftersom jag aldrig varit SL (spel ledare), utan bara spelare. Men det blir nog bra! Saknat mina tärningar... 

Kommentarer
Postat av: Lis

Hej! :) du har väl inte missat att veckan Måndagsmysterium är uppe? Denna gång om "Trender och stilikoner"! Lämna din åsikt du med! :)

2007-09-03 @ 12:21:07
URL: http://lisw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0