Myggan



Enda sedan jag såg det första avsnittet utav Filip och Fredriks program High Chaparall har jag varit fast. Vilken duo! Roligast i sverige om jag skulle få välja. Därför ser jag med glädje mot deras nya produktion "Myggan" som desutom inte är ett hejdlöst pikande utav de svenska "kändisarna" utan också animerad. Ge mig! Det är min humor på hög nivå. Kan man inte ha folk runt sig som uppskattar den, kan man alltid garva med dessa två upptågsmakare...

Men eftersom jag aldrig ser på tv pga jag inte har någon box som kan göra att jag ser kanalerna ens en gång, så får jag vänta tills en Box kommer ut, för det gör det väll? Det måste det...


Väder-Tone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0