Matte

Trodde detta skulle bli en lugn dag, tji vad jag bedrog mig. Hade förväntat mig att få åka hem vid lunchtid efter att ha jobbat med grupparbetet i 2h och plugga dvs läsa mina böcker. Men icke då! Istället hamnade jag på matteföreläsning då det visar sig att om man ska lyckas med läkemedelsberäkningskursen är det bra att läsa matte 2p utöver det ordinarie schemat. Så just nu läser jag matte som kurs och sjuksköterskeprogramet. Men det känndes bra att friska upp minnet. Kan allt hitilst men behöver plocka fram allt jag redan förträngt sen matten i gymnasiet, så det är lika bra så att jag känner mig säkrare på kursen sen i sjuksköterske. + att jag fär extra högskolepoäng. Inte illa.

Iafl se blev det att jag slutade vid 16 istället för planerade 12. Efter det drog jag upp till min jobb och av någon anledning jobbade jag 1,10min där och tjänade 200pix. Inte illa det heller. Efter det plockade min chef upp mig utanför och vi åkte till den planerade bowlingen med teamet på jobbet (Hollywood heter mitt team). Det var jätte kul och jag känner det som att vi har blivit lite tajtare också. Vi bowlade inte bara, utan käkade en tacobuffé och som var så god! Iafl så vann jag nästan en omgång med 104p och ramlade när jag skulle slå klotet, haha. Skrattade så¨jag fick ont i magen.

Nu ska jag läsa det spännande slutet på "Luftslottet som sprängdes", sen plugga och sova inför min heldag med förläsning imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0