Kvällspyssel

Ja vad gör man inte när man har lite att göra? Man kan alltid försöka få ordning på sin Ipod så det kan tas i bruk igen. Den har varit kopplad mot Itunes biblioteket på min gamla bärbaradator vilken nu gav mig problem när jag skulle försöka ladda den på min nya stationära. Eftersom jag inte hade Itunes installerat på den vart den mongo när jag skulle ladda den. Den laddar upp till max sen säger den nått mysko och jag kan inte stänga av den, så håller den på tills batterierna är urladdade och cirkeln är sluten.

Tänkte att det antagligen var för att jag inte hade Itunes, så jag laddade ner det. Glatt märker jag att det värkar fungera tills jag kom på. Eftersom Ipoden är kopplat till min gamla dator kommer allt raderas ifrån den och ta in nytt ifrån min dator, som inte har en endaste låt på hårddisken. Möjligen exempel musiken. Jag kommer inte på något sätt att få ut låtarna ur Ipoden utan att radera allt.

Så nu sitter jag här med en Ipod full med musik jag vill ha kvar, men jag vill ju kunna ändra den och en dator med noll musik. Så just nu sitter jag och lägger in cdskiva på cdskiva med musik. Men gråter blod över att alla låtar som jag fått av andra och nedladdade har gått åt intet! Om det inte finns nått sätt att få ur dem ut Ipoden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0