Helg

En underbar helg med darling och folket.

Lördagen började med mys med honey :) Sen åkte jag och Lisa på roadtrip till Kälarne för att hämta upp Charlotte inför helgen. Hon hade ett superfint hus! Bilfärden blev nästan 25mil och kinderägg, bilar och kakor han avvärkas. Mysigt mysigt, älskar att åka bil!

Kvällen med vild and crazy så länge den varade, hade det underbart, och roligt att träffa så många utav dem man känner på ett enda ställe. Tack babe för att du alltid får mig att må bättre!

Dagen idag har tillbringats i soffan och mått gott. Har haft en skön kombo på helgen, fest och sova. Så det ska vara.

Var lika trist som vanilgt att vinka av Jonathan på tåget, får alltid en klump i halsen. Men det går bra, det värsta är nog över nu i saknad. Det är inte så många dagar och snart är det fredag igen och då kommer Jonathan hem imorgon. Men fan vad jag saknar att få sova med honnom. Blir bara en natt i veckan, men den stunden är väl värd att vänta på. När man kan vakna med ett leende på morgonen utav att han finns där. Love U.

Nu ska jag gå och lägga mig samt läsa vidare på "Luftslottet som sprängdes". Imorgon är det inga föreläsningar men dock egna studier som ska bedrivas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0