Filmhelg

Denna helg bestämmde vi oss för att inte bara ha filmkväll utan filmhelg. Jag, Camilla och Jonathan antog oss detta tunga uppdrag. Godis, Chips och dipp samt Cola har intagits tillsammans med dessa filmer:

The 50 first dates
Matrix
Underworld
Underworld - Revolution
Sex, lögner och otrohet?
The Crow

Tror det var alla?

De flesta hade jag redan sett men som vanilgt gråter jag till "50 first date", älskar den filmen. Den är så fin!



Adam Sandler är min favorit skådespelare innom genren komedi, fast han har ett äggformat skalle.

""50 First Dates" är en romantisk komedi som utspelar sig på Hawaii. Adam Sandler spelar charmige Henry Roth, en riktig tjejtjusare som har svårt att binda sig. När han träffar Lucy (Drew Barrymore) uppstår kärlek vid första ögonkastet och hon verkar känna likadant. När de träffas igen nästa dag har hon dock ingen aning om vem han är. Lucy har tidigare blivit skadad i en bilolycka och lider av extremt kort närminne. För att Henry ska vinna henne måste han få henne att bli kär i honom om och om igen - varje dag."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0