Epic Movie

Eftersom jag har ett minne lika stort som en guldfisk glömde jag ta med filmen vi skulle se ikväll. The Breakfast Club ligger här brevid mig och hånar mig att jag fick utså att se en helt värdelös film, Epic Movie.



Sanslöst värdelös om jag ska vara precis. T.o.m Sceary Movie framstår som Oscarsvinnare i jämförelse. Det är så pinsamt dålig amerikans humor att jag bara vill sätta mig och gråta i ett hörn.
Överdrivet agerande, framspottade fraser och ointresant handling. Istället för konceptet Sceary Movie där man tar skärckfilmer och gör paradio på, så har de här tagit alla filmer som vart kända förra året och kokat ihop en soppa på dem. Som tyävrr inte blev god. Som sagt, för många kockar gör aldrig en bra soppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0