Clown

Jag hatar när man är hemma innan man ska ut, man ser ut som en clown. Min lillebror sa just; "du ser ut som du går i 9:an". Tack för den.

Det ska endå bli sjukt roligt ikväll fast jag är översminkad och har inga skor, haha. Om 20min kommer Sanna och hämtar upp mig och vi ska åka till Camilla och käka. Jag har ingen aning om vilka som kommer utav de som ska med. Det ger sig. Sen bär det av mot Marité vid ca 21, då det är fri bar mellan 21-22.30. Honey kommer kring 22, längtar. Sen blir der röjj hela natten! Iafl så länge mina linser orkar sitta i. Jag är alergisk mot de fanskapen = mina ögon vill inte. Men jag har ingen lust att gå ut i glasögon då de förstör hela stämningen.

Nu måste jag kränga på mig kläder, ha ångest över skor och klä på mig. Och jag ska ta med kameran. Man måste ju utnyttja garantin medan den gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0