-

Nu har jag lyckats snott datorn igen ifrån Jonathan. Han tittar på sin nyinköpta skoterfilm och åkarna gör helt sjuka saker. Jonathans skoter tål nästan ingenting om han skulle krasha. Men dessa skotrar! De hoppar, snurrar och landar så fel så det ser ut som de ska bryta alla ben i kroppen. Men likförbannat så stiger de upp och kutar till skotern, som klarar sig lika bra. Orättvist haha, kanske för att de har skotrar värda hur mycket som helst medan vanligt folk får nöja sig med lite mindre summor. Får se hur Jonathan klarar sig i vinter med sin 700:a och han vill kasta den i sjön som sin gamla när säsongen är slut. Och när ska det bli dags för mig att köpa en skoter? Antagligen den dan jag är färdig utbildad och har råd, to bad. 

Har blivitt medlem på, kommer inte ens på vad det heter. Facebok. Jag vet inte ricktigt vad det går ut på än. Och eftersom min dator är så sjukligt seg så kommer det inte vara någon idé att ladda upp bilder då det inte fungerar och min fator lägger av. Vet inte hur jag ska göra för att få de snabbare, då det styrs av mina föräldrars dator och de inte är speciellt intresserad. Och jag tänker inte fixa eget bredband, måste spara chash.

Just nu visar de alla crasher de gjorde under inspelningen utav filmen. Haha Jonathan och hanns bror sitter och skrattar rått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0