Vampire

Jag är besatt utav min Vampire på Facebook. Det är det enda som är ricktigt kul förutom att glo på bilder.
Jag vill bita folk, slå folk och få dem att ingå i min armé. Allt för att få så mycket poäng så möjligt = mäktigare. Mohahaha

Har alltid haft en förkärlek till vampyrer. De har grym attityd och är sexiga. Kommer ihåg när jag rollspelade Vampire och det var så kul! Inte för att jag var särskilt bra och jag skulle nog göra det bättre nu. Man är inte så bra på att spela sofistikerad vampyr när man är 14 haha, bara att inse så jag slipper skämmas. Skulle vara ricktigt kul att testa det nu.

Kanske det alltid var därför jag alltid ville spela allt som låg åt det hållet oavsätt vilket rollspel det var, eon = alv, WoW = nightelf osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0