Ursäkta röran, jag bygger om

Jag äntligen klar med den stora renoveringen av mitt rum. Nytt jättelikt skrivbord så jag ätnligen själv kan få plats vid det. En ny bokhylla som jag själv monterade, så nu är det massor av förvaringsplats i mitt rum.

Bild av Philips microstereo MCM-275/12
Funderar på att köpa en ny steroanläggning. Den jag har nu är stor och klumpig, som förut var gömd i en hylla som är borttagen nu. Jag vill ha en jag kan hänga på väggen, så mycket mer praktiskt.
Behöver heller ingen jätte ljudanläggning, utan bara en vanlig snygg som kan spela cd och radio. Ingen dyr alltså, man lyssnar mest på Ipoden. Men det är roligt att ha en att spela sina cd på när jag har lust. Inte lika roligt på datorn, dens ljud är mest till för hemsidor och liknande. Inte för att spela musik på. Får se om jag köper en imorgon.

Nu ska jag ut och gå med pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0