Ulla Bella

Jonathans kusin hakade upp sig på termen Ulla Bella som tydligen var med i ett avsnitt utav ID. Programmet där en tävlande ska lista ut vilka identiteter som tillhör vem. En utav identiteterna var "Ulla Bella". Tankebanan blev naturligt då vad är en Ulla Bella?
Efter lite googlande kom jag fram till att det är en sektreterare? En karaktär som uppfanns utav Ola Ström i sitt program Solstollarna, som han själv spelade 1985. Det roliga var att även en musikvido spelades in som enligt Wikipedia blev en sk landsplåga. Detta är då resultatet:


Kommentarer
Postat av: charlotte

Åh tack linn! Jag har de senaste veckorna tänkt på den filmen! Vi har den på vhs hemma, och nu så inser jag att jag nu på direkten måste leta efter den på dvd, jag behöver den! MÅSTE köpa den! ÄLSKA!

2007-10-05 @ 14:08:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0