Torsdag

Idag är en sån dag som våran föreläsare kallar "När ni kan studera hemma på kammaren". Inga föreläsningar alltså! Helt underbart då jag får sova hur länge jag vill, trodde jag tills pa kom in och sa nått om att jag skulle skjutsa mamma till tandläkaren. Sagt och gjort kom jag iafl upp i vettig tid och tyckte jag då ahde tid och sitta här, tills jag kom på att det har jag inte alls då jag ska jobba ikväll mellan 17-21. Inte jätte roligt, men pengar vill jag värkligen ha. Så är det, så det är bara att ta sig i kragen och göra ett bra jobb. Så alla som har lagt avslut hos Boxer får passa sig ikväll. För då kommer jag ringa och höra vad jag kan göra för att få er att stanna som kund. Dessa samtal är bättre än att sitta på kuntjänst då man mest får ta skit. Tycker synd om Lisa som sitter på faktura, då igår var dagen då alla som har obetalda räkningar hamnar hos inkasso. Självklart är det inte deras fel utan vårat som inte ringt upp alla våra 700 000 kunder som inte betalt sina räkningar och påminna dem. Försjälvklart har det inte fått sin påminnelsefaktura och fattat när ni släckte deras tv att något var fel. Så blir de stortokiga då de hamnar hos inkasso. Vad är det för fel på människor?

Så det blir jobb och plugg hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0